Commerciële vragen

Wat is de leveringstermijn?

De leveringstermijn voor België en Nederland staat bij elk artikel vermeld. Het is uiteraard mogelijk dat een artikel niet voorradig is bij onze leverancier. In dat geval brengen wij u hiervan op de hoogte. Wenst u een exacte datum, neem dan gerust even contact met ons op.

Hoe wordt er geleverd?

Onze leveringen gebeuren meestal via GLS of TransMission. Vul zeker ook de velden 'sluitingsdag(en)' en 'openingsuren' in zodat we hiermee rekening kunnen houden. Er volgt automatisch een 2e levering op de volgende werkdag, indien niemand de zending in ontvangst kan nemen. Na een 2e aanbieding zal uw zending minstens gedurende 1 week klaar liggen voor afhaling in een parcelshop bij u in de buurt. Bij leveringen door Transmission vindt u bij afwezigheid een briefje in de bus met de uitnodiging om telefonisch een afspraak te maken voor een nieuwe aanbieding.
Zodra uw zending bij ons vertrekt ontvangt u van ons een bevestiging met de factuur in bijlage. Uw zending wordt dan gewoonlijk de volgende werkdag aangeboden.

Kan u ons een catalogus toezenden?

Onze algemene atalogus kan u steeds raadplegen in pdf-vorm. Deze catalogus is opgesplitst in de verschillende hoofdrubrieken porselein, glaswerk, bestek, zaal, keuken, ... Er is ook een gedrukte catalogus beschikbaar met een overzicht van onze eigen merken. Geef je adres door en we sturen je er één op.

Hebt u nog meer artikelen in uw assortiment?

Slechts een selectie van ons volledig assortiment staat nu online. Indien u echter niet vindt wat u zoekt, kan u ons steeds een mailtje zenden met uw concrete vraag en we gaan voor u op zoek in het aanbod van onze leveranciers.

Kan ter plaatse de goederen komen bekijken?

U bent uiteraard steeds welkom bij ons ter plaatse, waar u zo'n 6000 artikelen in voorraad aantreft in een overzichtelijke cash & carry formule.

Kan ik als particulier bij u terecht?

Ons assortiment is volledig samengesteld volgens de noden van grootverbruikers. Dit heeft enkele nadelen voor de particulier zoals minimum afnames, soms kwaliteit handelskeuze, levering enkel tijdens de kantooruren,...  Uiteraard kan u bij ons terecht voor de zaken die u niet terug vindt in de particuliere sector. Hou er rekening mee dat we steeds prijzen excl. BTW hanteren.

Kan ik aantallen bestellen die afwijken van de verpakkingshoeveelheid?

Voor porselein kan er eventueel afgeweken worden van de verpakking voor zaken die bij ons op voorraad zijn. Voor verzending hanteren we echter een minimum bestelbedrag van 10 euro excl. BTW. De effectieve kost voor handeling en verzending ligt namelijk hoger dan de verzendingskosten die we aanrekenen. Stuur ons een mail met uw adresgegevens en de nodige aantallen en we bezorgen u een offerte. Bij afhaling in Kookplaneet Oostende is porselein verkrijgbaar per stuk. Glaswerk en bestek zijn enkel per verpakking verkrijgbaar.

Kan u een vertegenwoordiger sturen?

Voor grotere projecten is het bezoek van een vertegenwoordiger mogelijk. Verder staan we steeds telefonisch of via mail tot uw dienst mocht u verdere vragen hebben..
Bestaande klanten kunnen wij snel een aankoopoverzicht bezorgen in pdf-formaat. Dit aankoopoverzicht is intussen uitgegroeid tot een persoonlijke catalogus met afbeeldingen, totaal aangekochte aantallen, melding indien een eerder aangekocht artikel in promotie staat, een overzicht van al uw bij ons gekende gegevens, ...