Commerciële vragen

Wat is de leveringstermijn?

De leveringstermijn voor België en Nederland staat bij elk artikel vermeld. Het is uiteraard mogelijk dat een artikel niet voorradig is bij onze leverancier. In dat geval brengen wij u hiervan op de hoogte. Wenst u een exacte datum, neem dan gerust even contact met ons op.

Hoe verloopt het vooraf betalen -2% korting?

De korting van 2% wordt meteen verrekend zodra u deze optie kiest. Wanneer wij uw bestelling ontvangen, wordt er eerst gecontroleerd of alle goederen binnen de opgegeven termijn leverbaar zijn. Vervolgens ontvangt u een pro forma factuur met vermelding van de betaalinfo en het exacte bedrag. De korting is enkel geldig indien de betaling vooraf gebeurt via overschrijving. De goederen worden verzonden na ontvangst van uw betaling of een bewijs ervan.
Mocht iets toch niet tijdig beschikbaar zijn, dan nemen we contact met u op. Voor naleveringen van items die niet binnen de opgegeven termijn geleverd kunnen worden rekenen we geen extra verzendingskosten.

Hoe wordt er geleverd?

Onze leveringen gebeuren meestal via GLS, DHL of B-Post. Vul zeker ook de velden 'sluitingsdag(en)' en 'openingsuren' in zodat we hiermee rekening kunnen houden. Er volgt automatisch een 2e levering op de volgende werkdag, indien niemand de zending in ontvangst kan nemen. Na een 2e aanbieding zal uw zending minstens gedurende 1 week klaar liggen voor afhaling in een parcelshop bij u in de buurt.
Zodra uw zending bij ons vertrekt ontvangt u van ons een bevestiging met de factuur in bijlage. Uw zending wordt dan gewoonlijk de volgende werkdag aangeboden.

Kan u ons een catalogus toezenden?

Onze catalogus kan u steeds raadplegen in pdf-vorm. Deze catalogus is opgesplitst in de verschillende hoofdrubrieken porselein, glaswerk, bestek, zaal, keuken, ... Het aanbod en de prijzen worden gemiddeld elke 2 maanden geactualiseerd. Gezien de regelmatige prijswijzigingen beschikken we niet over een gedrukte catalogus.

Hebt u nog meer artikelen in uw assortiment?

Slechts een selectie van ons volledig assortiment staat nu online. Indien u echter niet vindt wat u zoekt, kan u ons steeds een mailtje zenden met uw concrete vraag.

Kan ik bij u ter plaatse de goederen komen bekijken?

U bent uiteraard steeds welkom bij ons ter plaatse, waar u zo'n 6000 artikelen in voorraad aantreft.

Kan ik als particulier bij u terecht?

Ons assortiment is volledig samengesteld volgens de noden van grootverbruikers. Dit heeft enkele nadelen voor de particulier zoals minimum afnames, soms kwaliteit handelskeuze, levering enkel tijdens de kantooruren,...  Uiteraard kan u bij ons terecht voor de zaken die u niet terug vindt in de particuliere sector. Hou er rekening mee dat we steeds prijzen excl. BTW hanteren.

Kan u een vertegenwoordiger sturen?

Wij beschikken niet over vertegenwoordigers. Ook hier verwijzen we graag naar de voordelen die onze website te bieden heeft. Ook telefonisch staan wij steeds tot uw dienst.
Bestaande klanten kunnen wij snel een aankoopoverzicht bezorgen in pdf-formaat. Dit aankoopoverzicht is intussen uitgegroeid tot een persoonlijke catalogus met afbeeldingen, totaal aangekochte aantallen, melding indien een eerder aangekocht artikel in promotie staat, een overzicht van al uw bij ons gekende gegevens, ...